Maya Fitness Home
Maya Fitness



Az órarendben található óráinkat 5 csoportba soroltuk, így a hozzájuk tartozó színkódok megkönnyítik a választást, segítenek eligazodni az órák között az egyéni céloknak megfelelően.
Amire mindenképp oda kell figyelnünk, hogy idővel a testünk megszokja azt a terhelést, amit adunk neki, és ilyenkor stagnálni kezd a fejlődés. Ekkor érdemes más irányból terhelni izmainkat, szív- és keringési rendszerünket, hogy tovább tudjuk fejleszteni azokat, illetve igény szerint a fogyás is újra beinduljon. Ezért ajánlatos először olyan órával illetve órákkal kezdeni, ami számunkra megszokott és viszonylag kényelmesen megy (főleg, ha már régóta nem sportoltunk), majd egy-két hónap után belekezdeni más edzésekbe is. Például, ha valaki zsírégető órára jár az kezdetben nagyon jó és eredményes, de egy idő után ajánlott feljebb vinni a pulzust, ezzel megerősítve a szívizmot. Ilyenkor érdemes kipróbálni néhány magas intenzitású órát. Viszont ha valaki eddig magas intenzitású órákra járt csak, neki valószínűleg a nyújtó jellegű erősítő órák tennének jót (pl. pilates, gerinctorna, stretching), hogy megvédje ízületeit a sérüléstől az erősebb, ugrálósabb edzés során.

Body&Mind órák
Céltudatos óra a nyugodtabb edzéseket kedvelőknek, biztosítja a teljes összhangot az edzés és a relaxáció együttes hatása között.
A statikus és dinamikus erőelemek mellett bőven tartalmaz nyújtó, és lazító hatású gyakorlatokat is, amelyek pozitívan hatnak testünk rövidülésre és gyengülésre hajlamos izmai számára.
AIR jóga AIR KIDS jóga bodyBalance® Fascia + Stretching® Gerincjóga Gerinctorna
Hangfürdő Gonggal, tibeti hangtálakkal Hatha jóga Kismama torna Kínai gerinctorna Pilates® Senior torna
Stretching®
Alakformáló és zsírégető órák
Erő- és állóképesség fejlesztés és testformálás, a sovány izomzat fejlesztésén és felesleges zsírszövet elégetésén van a hangsúly. Az óra mozgásanyagát különböző eszközökkel egészítjük ki (fitball, body-ball, gumikötél, súlyzó, heveder) és a fő izomcsoportokat minden alkalommal megdolgoztatjuk.
Alakformáló Alakformáló babával BOSU® alakformáló deepWORK® Fitball alakformáló Funkcionális tréning
Funkcionális köredzés Kritikus zóna alakformáló TABATA zsírégető TRX® TRX® Junior (9-16 év) Zsírégető
Táncos órák
Egyszerű lépésekből álló, könnyen lekövethető koreográfiából épül fel, táncos elemeket vegyítünk a klasszikus aerobic mozgásvilágával. Az órán bemelegítést, stílusbeli ráhangolódást követően "koreográfiát" építünk, lépésről lépésre, az egyszerű elemeket fokozatosan bővítve.
A táncos óra fejleszti a koordinációs-készséget, és tökéletes feszültség levezető módszer. Hatékony állóképesség-fejlesztő és zsírégető hatású (mivel hosszantartó, folyamatos, alacsony és közepes intenzitású mozgásról van szó), fokozott testtudat kialakítására alkalmas kreatív mozgásprogram, a testtartás és a test formájának javítására szolgál.
Ajánljuk mindenkinek, aki esetleg unja már a standard aerobic órákat, s azoknak is, akik szórakozva, jó hangulatban szeretnének mozogni, zsírt égetni, állóképességet fejleszteni, alakot formálni.
Salsation!® Zumba®
Gyerekfoglalkozások
A gyerekfoglalkozások gyermekek életkorát figyelembe vevő játékos, fejlesztő tornák, amelynek egyik legfontosabb célja a mozgás megszerettetése. A torna során nagy hangsúlyt fektetünk a megelőzésre; fejlesztjük a gyermekek kondicionális és koncentrációs képességét, melyek elengedhetetlenek az iskolai jó teljesítmény eléréséhez. A torna segíti a harmonikus, összerendezett mozgást, mely a szem-kéz-láb összehangolt mozgásán alapul. Különböző eszközökkel történő feladatok gyakorlása során fejlesztjük az egyensúlyérzéket, a labdaérzékenységet, a ritmusérzéket, javítjuk a testtartást, erősítjük a vázizmokat.
A foglalkozáson kényelmes viselet ajánlott. Az órák általában 45-50 percesek.
Alapozó terápia Angol ovistorna
(3-6 év)
TSMT